onsdag, augusti 19, 2009

Klockan är 12 och det känns som jag har hunnit med sjukt mycket idag. Nemo vaknade vid 4 inatt och skulle ha mat som han nästan direkt somnade ifrån. En liten jävel alltså. När jag smög tillbaks till sängen vaknade han och kom ju på att han inte ätit färdigt så det var bara att dra fram tutten igen. Vilken slav man blivit. Vi somnade gott iallafall och vaknade inte förrän halv åtta igen då det blev panik eftersom vi försovit oss. Kaninungarna skulle lämnas för kastrering klockan åtta så jag fick kasta mig ut och jaga rätt på dem och sen fick Kalle köra dem.

Lite nervös har jag varit att något ska gå fel eftersom deras pappa dog under narkos men än har ingen ringt så det har nog gått bra. När Kalle kom hem så fick han mysa med Nemo medans jag städade och fixade fint eftersom min mamma och pappa kommer ikväll. Jag hann precis klart innan Nemo skulle ha mat igen och nu sover han så fint i sin vagga. Kalle är och handlar och ska hämta kaninerna sen när de är redo för hemfärd.

En annan sak, jag är så sjukt shoppingsugen! Skulle vilja köpa lite nya, fina kläder på Indiska och Gudrun Sjödén. Jag beställde ett par tunikor från HM som kom igår men jag var för tjock för båda två såklart så de åker tillbaks. Har beställt ett par skor och en jättefin kofta från Ellos som jag väntar på och de hoppas jag passar iallafall!

Nu ska jag gå och ta något att äta och om Nemo sover vidare ska jag städa ovanvåningen och kaninburarna!

2 kommentarer:

Evelina sa...

Meeen hallå! Vaddå för små??? Du är ju nyförlöst för sjutton och kommer troligtvis att gå ner en hel del de närmaste månaderna. Passar säkert om typ tre veckor eller nått :D

Linnéa sa...

eve: men jag vågar inte spara dom, jag kanske är dömd till ett liv i fetma. ;)