fredag, augusti 28, 2009

För tre veckor sen låg jag på Ystad BB med Nemo på magen och fattade ingenting. Jag var helt slut i kroppen och betagen av den lilla pojken som låg på mitt bröst. Han var så fin och låg och tittade på oss med sina stora ögon.

Tre veckor har redan gått och Nemo har utvecklats jättemycket. Han är så stark i nacken och ligger ofta och lyfter på huvudet och tittar runt. Han greppar saker med händerna och sparkar en massa med benen. Han har börjat uppfatta mer och mer runt omkring sig och tittar på saker en längre stund.

Vi har börjat få lite rutiner och vi har lärt oss ganska bra vad som är fel när han skriker. Inte så svårt då det antingen är hunger/blöjbyte/magknip eller bara att han vill vara nära.

Vilken underbar liten kille. Jag kan inte fatta att det var just han som låg i min mage och stökade runt i nio månader.


090807

1 kommentar:

Jenny Shima sa...

Vad tiden går :), grattis. Nu när vi nästan har alla grejer känns det som att h*n kan komma ut snart.