söndag, augusti 23, 2009

Igår var jag, mamma och Nemo på Nova och shoppade loss! Nemo köpte en badrock och jag köpte lite tjockiskläder och andra fina saker. Och Nemo var en liten ängel hela dagen. Sov i vagnen eller bara låg vaken och tittade. Jag ammade två gånger inne på Nova och det gick kanon. La en filt över Nemo så både han och jag fick lite privacy. Han är verkligen världens finaste bebis.

De två senaste nätterna har han sovit i sin vagga och på morgonen har han fått komma till oss i vår säng och myst, ätit och sovit. Imorse gick Kalle upp men jag och Nemo sov kvar. När klockan var vid 9 vaknade jag och vände mig om och där låg Nemo och tittade sig omkring med sina stora, fina blå ögon. Helt underbar.

Idag ska vi åka till Ikea så nu ska jag gå och äta frukost och göra mig klar.

4 kommentarer:

Lilla Anna sa...

nuså minsann, nu är ni ju ute på stora äventyr!! BRA!! =)

Mirja sa...

låter så mysigt :) sådär ska jag och bebisen också ha det sen när han kommer!

M sa...

Jag är lite avis faktiskt

Jenny Shima sa...

Vad skönt att det går bra. Det låter så mysigt jag bara längtar efter att vår lill* tittar ut och det händer snart för nu är det slutspurten kvar.

Kram