tisdag, augusti 04, 2009

Juristen gör mig så lycklig. Idag gissade hon på allvar att jag väger 108 kilo. Det är så underbart! För övrigt så har Juristen ALLTID velat vara som mig, vad det än har gällt. I skolan var hon som ett plåster och skulle hela tiden ta efter mig. Och i förra veckan ringde hon bara för att berätta att hon pressat ner sitt järnvärde lika lågt som mitt, snacka om att vara lite scary. Och ni kan ju bara gissa vilket ett av deras seriösa namnförslag är om bebisen är en flicka. Linnéa såklart!

4 kommentarer:

Lisa Gittan sa...

haha! Men Linnéa är ju ett jättefint namn!

Puss o kram

Lisa S

Anonym sa...

Varför kallas hon juristen?

Juristen sa...

Hhahahahahhahahahhahahahah!!! Klockrent o såå sant...

Linda sa...

Linnéa är fint :D Jag skulle kunna tänka mig att döpa en framtida dotter till det.