tisdag, januari 31, 2006

Sugen på té.

Jag och Maggi för ungeför 100 år sen. Eller mer exakt 5 år sen.




Ikväll har jag gjort något som känns jävligt gött. Jag betalade av ALLA mina avbetalningar jag samlat på mig. 957 kr till Resurs (mycket mindre än jag trodde), 2800 till Ikea och 3300 till HM. Shit vad man kan börja beställa som en galning då man har HM-kredit. Men nu är allt avbetalat och man slipper en jävla massa utgifter varje månad som man definitivt inte behöver då man pluggar.

Undra vad jag ska göra nu...
  • Göra ett halsband av pärlorna från Tiger.
  • Virka klart filten till Micke 13.
  • Läsa något.

...i väntan på Desperate Housewifes och Joey.

Ska nog virka, Micke kan behöva en liten present när han är utan sin fina storebror..:( Kommer nog få en råtta till helgen genom omplacering. En vit och mörkgrå liten kille på ett halvår.

På torsdag ska jag och Maggi gå på stan. Ska bli kul, det var himla länge sen.

Inga kommentarer: