måndag, januari 16, 2006

En sann historia.



HEIGHT: 167,5
HAIR COLOR: mörkbrun med en massa oäkta slingor.
SKIN COLOR: vinterblek.
EYE COLOR: grå-blå, på det tråkiga sättet.
PIERCINGS: septum, cheeks, smiley,nipples, hood.
TATTOOS: höger arm, vänster överarm, ryggen + en massa små.
WHAT COLOR PANTS ARE YOU WEARING?: bruna velour-mysbyxor.
WHAT SONG ARE YOU LISTENING TO? ingen alls..
WHAT’S THE WEATHER LIKE?: alldeles för kallt.
HOW ARE YOU?: förvirrad, trött, misslyckad.

f a v o r i t e s
TV SHOW: Grey's anatomy.
CONDITIONER: Honungsbalsam
MAGAZINE: Scandinavian Tattoo Magazine
h a v e y o u
BROKEN THE LAW: om ni bara visste vilken kriminell bana jag har bakom mig.
RAN AWAY FROM HOME: nej.
SNUCK OUT OF THE HOUSE: nja, kanske nån gång. inget allvarligt.
MADE A PRANK PHONE CALL: ja vi hade en period på mellanstadiet då vi busringde. och så på SBS ringde ju CP-Anna till halva Sverige..:)
USED YOUR PARENTS’ CREDIT CARD BEFORE: nej.
SKIPPED SCHOOL BEFORE: ooo ja...
FELL ASLEEP IN THE SHOWER/BATH: nej men varit skitfull.
BEEN IN A SCHOOL PLAY: nej, alldeles för blyg.
LET A FRIEND CRY ON YOUR SHOULDER: ja visst, kom bara, min axel är ledig.

l o v e
SEXUALITY: Kalle
CHILDREN: ja i framtiden. måste ju bevara mina fantastiska gener.
CURRENT CRUSH: Kalle.
BEEN IN LOVE?: ja
HAD A HARD TIME GETTING OVER SOMEONE: ja, det finns nog alltid något kvar som gör at man inte kommer över det på ett eller annat sätt. behöver ju inte ha med kärleken att göra.
BEEN HURT?: för mycket.
YOUR GREATEST REGRET: att jag inte ansträngde mig mer i gymnasiet.

r a n d o m
DO YOU HAVE A JOB: nej, det senaste var på Indiska i Köpenhamn.
YOUR CD PLAYER HAS IN IT RIGHT NOW: Lisa Ekdahl.
WHAT MAKES YOU HAPPY?: goda vänner, kärlek och Ab Fab.
WHO MAKES YOU THE HAPPIEST?: Familjen, vännerna och Kalle.
WHAT’S THE NEXT CD YOU’RE GONNA GET?: Lisa Ekdahls nya som kommer snart.
WHO DO YOU CONSIDER GOOD FRIENDS?: i bokstavsordning: Catrin, Emma, Ida, Lisa, Maggi, Marika.
YOU GOT A REAL LETTER?: enda breven jag får är från företag som vill ha mina pengar.
YOU GOT E-MAIL: ja.

Inga kommentarer: