onsdag, januari 18, 2006

Fatty....


jag MÅSTE gå ner i vikt. 10 kg helst men skulle nöja mig med 5. Det finns ingen hejd på vad jag stoppar i mig, det är fan helt sjukt! Jag fick hem ett par byxor från HM jag beställt, skitsnygga jeans i piratmodell. Jag kan absolut ha dom, de sitter snyggt i rumpan. Men sen är ju inte rumpan mitt katastrofområde, utan magen och midjan. Det partiet är ENORMT. Det vällde över kanterna på jenasen och jag såg helt hemsk ut. Det syns så väl genom klädrna och hur snyggt är det att ha en ring med fläsk på magen???
Vad ska jag göra? Jag har ju sämst karaktär i världen! HJÄLP!!! Jag har även s.k lovehandels som är det värsta, fy fan så äckligt och fult det ser ut. En tjej i min teckenspråksklass har dock värre, hon har två rejäla biffar under bh-bandet. Fy fan vad elak jag är men jag är så förbannat bitter!!!
För ett år sen var jag så deprimerad att jag inte åt nåntng och kilona bara rasade, varför kan de inte göra det nu med? Varför är jag så fixerad vid mat? Varför kan jag inte låta bli?

Inga kommentarer: