söndag, januari 22, 2006

Ge det om du kan..


Sitter och lyssnar på The Vietnam Collection som jag lånat av mor och far. Jag saknar dem så mycket, vill vara hemma i Kättbo och vara liten och trygg. Umgås och pyssla med mamma. Hon är så duktig på allt, pysslig, kreativ och finner lösningar på allt och vill gärna hjälpa till. Hon är oxå så intresserad av det jag gör och tycker det är fint. Lilla mamma...

Grät inatt tills jag somnade, kul tradition det börjar bli.. Jag är ledsen hela tiden och känner mig så fel. Jag vill inte det ska vara så! Jag är på väg neråt igen fast jag inte velat inse det.
Jag vill vara GLAD!!! Glad, kul och positiv. Hitta på roliga saker så att folk blir glada av att umgås med mig och tycker jag är en rolig person.
Jag vill anordna något som flk kan se fram emot och glädjas åt.. Men vad?
Jag har haft tankar om nästa helg och i ena stunden känns det jättebra, men i nästa känns det bara skit.

I just don't know what to do with myself...

1 kommentar:

Anonym sa...

Vill inte att du ska vara ledsen sötnos :( Glöm aldrig att du är värd lycka,skit i de människor som inte respekterar dig.