onsdag, juni 21, 2006

Semester

Idag åker jag, äntligen!

Jag har längtat efter att få åka till Kättbo igen, har inte varit där sen i julas. Ska bli så mysigt att sova i mitt gamla rum, umgås med mamma och pappa, vara med Elvis och Ebba, bada, sola, grilla, åka till Mora, träffa Marie och Elli osv osv.
Och nu ska jag ta mig fan cykla "rundan" ofta!
Det är en runda på grusvägen mot Gävunda, men man viker av in på en mindre väg i skogen. Jättemysig väg och den är ganska krävande så lite träning får man. Det tar inte lång tid och jag får inte vara så lat denna sommar att jag gör det en gång och sen inte mer.

Jag ska läsa en massa också, och bara vara. Ååå så härligt! Som vanligt har jag packat ner alldeles för mycket kläder, men jag kan ju inte välja.

Nu ska jag gå ner i källaren och hämta djurens reseburar och göra iordning dem.

Jag kommer vara borta i ca. 4 veckor och inte ha tillgång till internet. Jag smiter nog in på biblioteket i Mora och lånar en dator någon gång, eller kommer över nån på nåt sätt.



Men alla ni som läser får ha en kanonbra midsommar och en fortsatt trevlig sommar!

4 kommentarer:

Anonym sa...

Glad midsommar och sommaren i övrigt på landet.

Anonym sa...

Hoppas att du har det underbart!

Anonym sa...

men kom tillbaaaaaaaaaaaaaaaax, jag vill läsa din blog :(

Anonym sa...

Nu får du komma tillbaka och skriva lite! Jag får ju abstinens!