onsdag, juni 07, 2006

Nu är det min tur!


Jag kom in!!! FATTA!!! Jag kom in på utbildningen i Eslöv jag blev intervjuad för!
När jag kom hem nyss låg brevet på hallmattan och jag blev nästan illamående av nervositet. Gick ut på balkongen, satte mig, öppnade kuvertet och kikade i det. Jag såg några få ord innan jag slet upp pappret. "...en av de lyckliga som antagits..."
HerrejävlaGUD!

Som jag har tänkt på den intervjun, vacklat fram och tillbaks om hur det gick. Varit nervös, ångrat vad jag sagt, ångrade det jag inte sa och hoppats hoppats hoppats.

Och jävlar, det GICK!!!


Nu känns skorna jag köpte på Din Sko idag (som de på bilden fast det vita är guld och tvärtom, 180 kronor) inte så ångestfyllda längre, utan jag tänker på att jag förtjänade dem. Och jag förtjänar inte bara dem, jag förtjänar ta mig fan ALLT!






jävla skönt (ja jag uttrycker mig bäst med svordomar), härligt och underbart! Nu ska jag slappa i sommar, bara lata mig och vila upp mig för att sedan anta den här utmaningen med fulladdade batterier.

8 kommentarer:

Anonym sa...

GRATTIS!

Anonym sa...

Grattis, måste kännas hur bra som helst! Vilken utbildning är det??

Anonym sa...

suuuh-weeeet!!! grattis :)

Mirja sa...

SUPERGRATTIS!! vilken utbildning kom du in på? jätteglad för din skull iaf! =)

Anonym sa...

Stort JÄVLA grattis! Du kommer rocka på utbildningen!

Anonym sa...

GRATTIS! Unna nu dig en riktigt härlig sommar.

Anonym sa...

Grattis!! Frågar som alla andra; vad är det för utbildning?

:D

Anonym sa...

Graaaaaaaaaaaaaaattis att du kom in! Vad bra sånt känns! KRam