torsdag, maj 26, 2011

Ultraljudet

Jag var lite nervös inför ultraljudet idag men det hade jag inte behövt vara. Allt såg jättefint ut och Hästen är definitivt en pojke även om vi aldrig tvivlat på det. Han hade långt hår och Kalles haka precis som Nemo men läpparna såg lite fylligare ut så Hästen kanske blir mer lik mig?

Han är lite mindre än genomsnittsbebisen men inte mycket. Kommer han på beräknat datum skulle han väga mer än 3 kilo men mindre än 3,5 kilo. Lustigt, jag som tycker han känns så stor.

Det var så skönt att se att vår lilla Häst mådde bra och nu hoppas jag vi snart kan komma överrens om ett namn så han slipper heta Hästen för all framtid.



Ansiktet framifrån



Hakan, munnen och näsan underifrån.

- bloggar från MIN iphone.


4 kommentarer:

Marie sa...

Så skönt att allt såg bra ut! Men jag ska vara ärlig och säga att jag tycker att det är skitsvårt att se på UL-bilder och säga vad det föreställer. Jag måste ha den där sköterskan som pekar och säger samtidigt vad det är. =)

Och är sååå avis på eran "barnfria" kväll, vill också ha en sådan tillsammans med min älskling snart!

Sara sa...

Fy tusan så härligt. :)

äppelblomman sa...

Åhh va hästigt att se dessa bilder! Skönt att allt såg så bra ut! I vårt landsting så får vi inte göra ett sånt här sent ul... Surt:-(
Hoppas att ni hade en tioppen kbäll igår och att din blogg snart hoppar igång igen!
Kram K

Evelina sa...

Vilken fin liten rackare <3