söndag, maj 08, 2011

Bästa dagen!

Jag och Nemo hade bästa dagen igår! Jag gick upp med honom och vi myste i soffan och dukade upp fin frukost och överraskade Kalle med. Sen gick vi ut och satte upp nätet till studsmattan och det var en lycklig Nemo som tog sina första hopp på den. Vi har satt studsmattan längst ner i skogsdelen av trädgården som vätter ut mot ett naturvårdsområde med en jättestor hage. Det är jättefint där och skuggigt och skönt.








När Kalle åkte till sina föräldrar gjorde jag lunch till Nemo som han slukade och sen var han riktigt trött. Jag frågade om han ville sova och då sa han ja, vagnen. Sen gick han och klättrade upp i sin vagn och la sig och somnade nästan på en gång.


När han vaknade cyklade vi ner på byn och köpte glass på ett nytt café med en jättefin innergård. Sen cyklade vi hemåt och var ute hos kaninerna en stund innan vi gick in och gjorde kvällsmat. Sen var det dags för ett bad och efter badet poppade vi popcorn och tittade på Upp, Nemo fastnade i den men vid 20.30 gick vi upp och läste en saga och han somnade direkt jag la honom.


Världens bästa mamma-Nemo-dag!

1 kommentar:

Ja, jag då sa...

Fy vad avis jag blir på folk med hus!