onsdag, maj 18, 2011

Tiden

Jag har varken haft tid eller ork att sitta vid datorn så därför blir det bara en massa iphone-inlägg. Jag trivs verkligen med att jobba skift, om jag inte gjort det hade jag nog gått under av stress. Hur hinner man göra allt som ska göras om man jobbar varje vardag typ 8-17? Skift har ju sina nackdelar också givetvis men jag trivs utmärkt iallafall.

Om en vecka jobbar jag mitt sista pass på typ 1,5 år. Helt galet. Jag tycker det var nyss jag var hemma för att jag skulle få Nemo och hade hela den mammaledigheten framför mig. Men tiden går fort när man har roligt!

Nu ska jag lägga mig och hoppas på att Nemo inte vill gå upp alltför tidigt imorgon. Jag har fått väcka honom två morgnar i rad nu men bara för att vi har sovmorgon imorgon vill han väl upp halv sex.


Snygg t-shirt jag ska spana efter imorgon!

- bloggar från MIN iphone.

2 kommentarer:

Marie sa...

Ja, verkligen supersnygg t-shirt. Vart kommer den ifrån?

Linnéa sa...

Lindex!