lördag, maj 14, 2011

Energipåfyllning

Idag har jag slappat my ass off kan man säga. Kalle skulle ju till Agusa idag igen och hans mamma undrade om Nemo ville följa så helt plötsligt hade jag en hel dag med ensamtid framför mig. Och vet ni vad jag gjorde? Istället för att fixa en massa och göra massor av saker så kröp jag ner i sängen med datorn, kollade på ett par avsnitt av Unga Mödrar på Kanal5play och sen sov jag i typ tre timmar.

Lite nytta har jag gjort ändå för jag har fixat med Tradera-paket och tvättat en maskin men när jag gjort det kröp jag ner i sängen igen och kollade vidare på datorn. För en stund sen var jag ute hos kaninerna och plockade maskrosblad till dem men plötsligt blev himlen jättemörk och nu öser regnet ner. Jag har tänt en massa ljus och om en timme ungefär kommer Kalle och Nemo hem. Jag ska laga middag tills dess och ikväll hoppas jag på ytterligare en film.

Imorgon ska jag posta paket och städa till kaninerna på förmiddagen för det kommer en, kanske två, personer hit och ska titta på kaninungarna. Håll tummarna för att jag lyckas sälja in dem! På eftermiddagen kommer Jenny och Oliver hit för lite lek så jag hoppas att vädret är okej så killarna kan hoppa lite studsmatta.

Inga kommentarer: