söndag, maj 29, 2011

Repeat

Jag, Nemo och Hästen varvar ner med Glömligheter för 174 gången. Tänk att Nemo är lika förtrollad varje gång. När vi köper nya filmer gör vi det mer för vår skull än för Nemos.

Jag har varit sjukt trött i dagarna tre nu. Det kanske är en slags urladdning nu när jag slutat jobba? Första lediga veckan blir allt annat än lugn. Besök på Mvc, min kusins student, dagstripp till Ystad, picknick med dagis, besök av Maggi, Ola och Alba samt mina egna små projekt.

Min to do-lista:
- Storstäda huset. Jag tar ett rum om dagen och börjar med köket. Mest jobb där då jag tänkte sortera ut i alla skåp och lådor.
- Baka bröd och godsaker att fylla frysen med.
- Kalle blev klar med vinden igår så jag ska organisera min hörna med pyssel och tyger.

Ja det var väl allt hittills men listan fylls antagligen på snabbare än jag hinner beta av den.



- bloggar från MIN iphone.

2 kommentarer:

Marie sa...

Ja de har en tendens att vilja se samma film om och om igen här varierar vi lite olika pippifilmer för det går hem här just nu...
...inte så "barn-vänliga" ibland men men...;-)

Mirijam sa...

Och sen kommer vi, tjooohooo!