fredag, juni 01, 2007

LOVELY!!!

Imorse kände jag mig så väldigt smal så jag tänkte att jag skulle tjyvväga mig och det gjorde jag. Enda gången på hela tiden faktiskt.
63,1 kg. Fatta!!! Det innebär att jag gått ner 10,1 kg! Jag är så GLAD!
Nu känner jag mig nöjd för stunden. Ska trappa upp kalorierna så kroppen inte får en chock och sen fokusera på att hålla vikten.
Jag vill tacka ALLA min vänner, klasskamrater, Kalle och bloggläsare för allt stöd och all peppning jag fått sen 8 januari då jag började. Att få höra era hurrarop och snälla ord varje vecka har verkligen hjälpt mig.

Sista juridiklektionen innan tentan idag. På söndag och måndag ska jag och Lina plugga tills det sprutar paragrafer ur öronen för jag vill INTE snubbla på mållinjen.

Efter skolan cyklade jag och Eve till Willys och handlade sjukt mycket till hennes 30-årsfest imorgon. Jag är så ledsen för att jag inte kan komma, speciellt nu när jag såg allt gott hon handlade. Hur vi fick hem allt är ju en gåta men vi klarade det.



Sen bjöd hon mig på lantkubb och saft och lite mysig kvalitetstid.

Kl 15.30 hämtade en gammal vän från hemtrakterna upp mig på nobelvägen. Han och hans bröder hade kört från Lima imorse ner till Malmö.
Chris skulle sy ihop sina hål i öronen hos Poul idag och jag följde med. Kul att träffa en av de få trevliga personer som finns där uppe och utbyta lite anekdoter.
Öronen blev kanonfina och direkt efter åkte de tillbaks uppåt igen. Vansinne..:)


Klicka INTE på bilderna om du tycker det är äckligt/jobbigt med blod
Anna, it brings back memories..;)

Nu sitter jag här och väntar på att Kalle ska komma hem. vi ska åka till Lund och gå på Bananfesten (?) med Jörgen och Alex. Jag ska unna mig att äta något riktigt gott ikväll men ska vara nykter och köra.

Imorgon är det ju dags för KLASSFEST och då vill man ju vara pigg och alert. Det ska bli jävligt kul! Vi ska vara hemma hos Louise i Åstorp och alla min favvisar i klassen kommer..:)
Ska bli så kul att få dricka vin, dansa och dumma oss..:)

VI SES I DIMMAN!

7 kommentarer:

Anonym sa...

aaaah hade du inte kunnat varna INNAN man såg bilderna? hihi, magen typ vände sig ut och in på mig :)

grattis till viktnedgången!!!!!

Linnéa sa...

moni: nä det hade inte varit lika kul..:) Liiite får man tåla..:)
TACK, det känns underbart!

Anonym sa...

grattis till viktnedgången :D

Anonym sa...

Stor grattis! :D

Anonym sa...

fan, grattis..grymt bra kämpat..själv har det inte gått lika bra, men jag har iofs inte kört utan någon som helst tanke på kaloriintaget (endast tränat)..bara minus 3 kilo..blir väl beach -08 då..så nästa års vecka 29 ska jag blända byborna med min smala uppenbarelse :)

mimmi sa...

Åh grattis vad kul! shit så duktigt av dig. Själv har jag bara gått ned 2,5, men jag hade bara tänkt och får bara gå ner gå ner 4 enligt VK, så jag är glad:)

Linnéa sa...

fia, illvilja: tack SÅ mycket!

jerk: men beach 08 e mycket bättre än beach aldrig någonsin..:)

mimmi: då e du ju superduktig! bra att du följer vk's råd. och har du så lite att ta av går det ju lite långsammare..:)