tisdag, juni 26, 2007

Längtar tillbaks...

Ebba * Jag och min tuffa pappa
Utsikt från balkongen * Bosse
Jag är snygg * Sen fick jag ragg
Lovely * I Kättbo finns det konkreta vägvisare i skogen
Huset * Ost och vin-kväll med mamma och moster
The many faces of Kättbo
Puffarna är kvar på semester
2007 * Jag, Ellinor och Marie * 1995
Marre och Elli * Jag ville INTe bli blöt i håret, det ville dom jag skulle bli...
Marika och jag och hennes bidrag i Skinnarpriset. Jag är flottig och Marika är vit.
Pappa spelade gitarr mitt i jobbet * Min fina jul/midsommar/påsk-dekoration
Elvis ville vara midsommarfin men det ville inte Ebba.
Glad midsommar!
Kullorna på dagen och på kvällen...
Mitt hjärta...

8 kommentarer:

Anonym sa...

Åh Gud, vad härligt!!!


Jag gillar idén med bilden -95 och bilden -07, skitkul idé verkligen!

MiaMaria sa...

Åhh va härligt!! Och välkommen tillbaka!! Jag som inte har hunnit öva på att spela kubb en enda gång, min plan var att öva så att jag inte skulle vara sämst när du kom hem =)

Vi ses i trappen!

Anonym sa...

Verkar som om ni har haft det superduperhärligt! Lite avis är man allt, jag vill med åka bort och bada och mysa :)

anna sa...

lovely! ;)

Erika sa...

Måste säga att jag tycker att du har helt perfekt kropp! Skulle ge allt för att vara så snygg!

Anonym sa...

Härligt! Är kanske mor och moster en smula lika? ;) Och så fina vovvarna! Och din lille byfåne till far :)

Linnéa sa...

anonym: visst e det kul? :) jag hittade den gamla bilden och fick idén att ta en likadan..

ninni: vi kanske skulle gå ut nu och öva? det SPÖREGNAR så man har ju inget annat för sig..:)

raur: det har varit underbart! dalarna är fantastiskt mysigt på sommaren..:)

anna: lovely säger allt..:)

erika: men gud, tack vad glad jag blir.::) själv är jag ju kritisk så in i helvete.. men det är kul att höra någon annans syn. you made my day..:)

Lisa: man skulle kunna säga att de är liiite lika kanske..:) och ebba är snygg, haha! och pappa r så cool-. daddy cool som han kallar si till vardags.

Mirja sa...

Hej! Vilka underbara bilder! Ser ju galet mysigt ut! :)
håller med en annan kommenterare här tidigare! din kropp är jättefin juh! Ser ju perfekt ut! glad fortsättning på sommaren!