tisdag, juni 05, 2007

Tentan from hell!!!!

Juridiktentan idag var INTE rolig.
9 frågor varav de flesta hade a), b) och c)-uppgifter. Vi hade 4 timmar på oss, 9-13 och när klockan var 11.30 började jag känna mig smått panikslagen.
12.15 hade jag gjort sista uppgiften och jag orkade inte kolla igenom skiten utan lämnade in den snabbt som fan. Ville bara bli av med den.
Jag är så trött nu och huvudet känns helt tomt.
Jag kommer bli jävligt glad om jag klarade tentan men det skulle inte förvåna mig om det gick åt helvete.

Nu ska jag vila en stund, sen ska jag hem till Renata och mysa och se på filmen från karnevalen!
Imorgon är det helt ledigt och jag vill bara slappa och sola och njuta av att vara skolfri och inte ha ett endaste måste.

Längtar så tills på lördag när jag får komma hem igen...

2 kommentarer:

Anonym sa...

Håller tummarna för tentan! Hoppas du klarar den, skönt att ha det hela ur världen :D

Anonym sa...

åhhh stackare! Jag vet precis hur din dag har varit :( har hållt tummarna för dig hela tiden, hoppas verkligen att du klarade det. Puss!