lördag, juni 30, 2007

Lugn helg


Det blev ingen fest igår. Var alldeles för trött och krasslig för att orka vara social med nya människor.

Stannade hemma och tittade på Seed of Chucky på Tv1000 action. Haha, den var roligt. Speciellt när de drev med Britney Spears och prejade henne från vägen nerför ett stup.
Jennifer Tilly bjöd extremt mycket av sig själv i den också.

Efter filmen tittade jag på två avsnitt att Simple Life säsong 3 som jag laddat hem.
Gjorde även en lite rolig beställning på internet igår men den får bli hemlig tills vidare, ska bli kul med lite "förnyelse" iallafall..:) Speciellt om någon märker skillnaden.
Idag är det träning, sista innan Renata åker till Brasilien. Ser fram emot när hon kommer hem för då har hon dräkterna med sig. Hoppas mina kommer passa bra, men det borde de eftersom de är måttsydda. Iofs har jag ju ballooned så den kanske blir för liten..
Innan träningen ska jag till Möllen för att handla lite på torget. Jordgubbar är mitt stora mission och en hängpelargon till balkongen. Pelargoner är min nya grej för jag tycker jag är så händig när jag pysslar med dem. Det blir så levande och färgglatt av dem också.
Så nu ska jag göra mig klar och sen bege mig. Ha en finfin lördag!
PUSS

4 kommentarer:

Anonym sa...

nu blev jag nyfiken... vad är det för förnyelse som är på väg...!? :D

MiaMaria sa...

Får man komma förbi och kika på er balkong?? Jag behöver lite tips och inspiration!!

Linnéa sa...

elin: det duuu..;)

ninni: självklart, kom när ni vill. vi är hemma resten av kvällen nu!

Anonym sa...

Jag gillar också pelargoner ;D Men har inga detta året, har ingen riktig plats för dem känns det som