söndag, juni 03, 2007

Lovely klassfest

Sjukt rolig klassfest igår!
Vi grillade, spelade kubb och crocket, drack MASSOR av vin och dansade till Baumans favoriter.
Kalle hämtade mig och Lina i Helsingborg på natten, vi sjöng hela vägen hem och köpte mat på McDonalds.
Väl hemma fick Lina PB-cravings och insisterade på att vi skulle titta på första avsnittet. Direkt vi fått igång det så slocknade hon. Typiskt.
Idag har vi försökt plugga men utan större framgång. Markerade lite paragrafer men längre kom vi inte.
Är inte bakis men TRÖTT!
Kalle är och skriver lön men när han kommer hem ska vi äta! Vi tänkte göra tacos men nu funderar jag på om vi kanske ska äta på Krua Thai.. Måste kolla om det är öppet bara.

TACK Lola för en underbar klassfest igår! Fy fan så roligt vi hade..:)

3 kommentarer:

Anonym sa...

Du! jag väntar på festfoto...(vet inte hur skriver man foto i plural, fan!) Vi hade jätte roligt och jag är speciell glad för att jag kunde VERKLIGEN prata med AnnaN. Du Linnea var den absolut "Dancing Queen"... you kan dance, you kan jive... having the time of your life... Ja, jag vet... jag är gammal och älskar ABBA... sorry

Anonym sa...

*hahaha* Skrattar åt förra inlägget av Mercan! "U can jive.." Det är du det Linnèa!! Blev glad av att läsa att Mercan tyckte om att prata med mig, detsamma!! Festen va absolut lyckad - på många olika sätt och vis! Kram kram

LillaAnna sa...

Skaffat bloggerkonto eller va det heter!! hihi