tisdag, december 02, 2014

Tidig kväll

IKalle är borta på jobb så jag styr jobb, barn och hushåll själv i ett par dagar nu och det är ju inga problem förutom att det just råkar vara en vecka när jag har som mest att göra. Men vi har det mysigt. Igår efter maten tittade vi på årets julkalender och Nemo är väldigt inne på det i år och det är jättekul att han kommit upp i den åldern så man kan följa sånt. Efter julkalendern tittade vi på Pippi, Leon somnade i soffan och sen gick jag och Nemo upp och läste och när han somnat låg jag i sängen och tittade på Poddkampen. Alltså har ni sett det? Så jävla roligt! 


Oj nu är det visst kväll. Hann inte skriva mer imorse. Dagen har spenderats på Scandic och vi har ätit en massa gott och fått mycket gjort. Jag tog upp helgens händelser och fick bra uppbackning tycker jag. Hämtade barnen vid 17, vi åkte hem, öppnade kalendrar, åt mat, duschade och såg julkalendern. Nu tittar vi på Pippi och Leon har somnat i soffan och jag virkar lite. Imorgon börjar jag lite senare så vi behöver inte ställa någon klocka, så skönt!

Inga kommentarer: