fredag, december 05, 2014

Det bidde inga guldpaljetter

Nu är det snaaaart helg! Den är verkligen efterlängtad eftersom jag jobbat varje dag sen i lördags. Jag jobbar 7 till 17 idag men ska kompa en timme tidigare och hämta barnen eftersom Kalle är på julbord. På vägen hem ska vi köpa pizza och sen bara ta det lugnt. Så jäkla härligt. 

Flera roliga kommentarer på förra inlägget, tack! Det är alltid lika kul. Jag provade faktiskt guldklänningen igen idag på min rast men nej, jag känner mig plufsig i den och jag tror inte jag skulle använda den jättemycket. Såg en guldkjol på Lindex också som jag provade men den var lite för stor och det fanns ingen i mindre storlek. Men! Jag hittade en top på Cubus som jag köpte. Svart med paljetter så nu kan jag känna mig lite festlig iallafall. 



Inga kommentarer: