måndag, april 28, 2014

Prinsessan Sofia

Igår när vi var hos Ninni och Mikael så dök barnen ner i lådan med utklädningskläder. Alla våra barn älskar att klä ut sig och frossade i olika dräkter. Leon kom med en rosa prinsessklänning med tillhörande tiara och när jag satte den på honom så strålade det om honom. Det syntes lång väg att han kände sig jättefin och högtidlig och han bara satt och myste i den och så gick han runt och höll ut kjolen, så som han sett på film. Leon är väldigt glad för prinsessor och tycker mycket om Prinsessan Sofia på Disney Junior och han gick runt och kallade sig själv för just Prinsessan Sofia. En prinsessklänning ska definitivt införskaffas till vår samling utklädningskläder så att Leon kan få känna sig riktigt fin när han vill.

Sötare prinsessa har jag då aldrig sett. Jag dör lite varje gång jag tittar på den här bilden.

4 kommentarer:

Anonym sa...

Trygga barn e lyckliga barn!
Fina Leon/ nina

Charlotta Sofia springer o trimmar sa...

Men ååååh vilken fining! En ser verkligen hur nöjd han är :-)

äppelblomman sa...

Sååååå fin!! Älskar när barnen kan klä ut sig till precis vad dom vill! Här har vi haft både högklackade prinsess skor och diadem som mina grabbar haft!!
Kram K

Anonym sa...

Helt underbart ! Tänk hur fria barnen kan vara !!

Mercedes.