onsdag, april 16, 2014

Askonsdagen

Imorgon åker vi till sommarstugan vid havet och stannar över påsk. Så mysigt det ska bli! Ikväll efter jobbet storhandlade jag och nu har jag packat till mig och barnen och det ser ut som om vi ska vara borta ett par veckor. Springkläder, myskläder, påskmiddagskläder, dricka vin-kläder... Mycket som behövs! Jag har packat spel och block och pennor och köpt två nya filmer till barnen. 

Imorgon kväll ska vi grilla, på fredag äta påsklunch i stugan och sen middag i Agusa, på lördagen ska vi äta pizza och dricka vin hos Jörgen i Degeberga. Så roligt! 

Nu måste jag lägga mig, det är alldeles för sent för att vara uppe. Imorgon jobbar  jag bara till 16 (!!!) och sen ska jag hem, hämta kaninerna och cyklarna och sen köra ut till stugan. Kalle slutar tidigare än mig så han hämtar barnen och åker ut med mat och väskor och grejer. Eftersom jag måste åka hem tidigare än dem på grund av jobb måste vi åka i två bilar.

Härlig bild från en solig dag på stranden, snart är vi där igen!

1 kommentar:

Amanda, Ida, Erik, Noa & Nina och Magnus sa...

Dricka-vin-kläder? Bild tack! *s*