tisdag, maj 18, 2010

Sjukhuset igår gick bra men det blir operation för Nemo i höst. Hans ena testikel har inte vandrat ner än och efter 10 månaders ålder kommer de tydligen inte ner av sig själv.

Idag ska stackars Nemo vara försökskanin igen då vi ska till Malmö och Teddystudien. Ett blodprov, svar på en massa frågor och så ska vi lämna vattenprov och matdagboken. Det är lite meckigt med allt som ska göras och skickas in till studien men om det kan upptäckas eller till och med förhindras att Nemo får diabetes så är det värt varenda minut.

Jag kommer inte stanna länge i Malmö eftersom jag har grejer jag ska göra här hemma och så ska jag träna ikväll. Jag ska ju in igen på fredag så då blir det lite träffar och kanske ska jag köpa något fint till Nemo på Lindex.

Nu blir det frukost och sen ska jag försöka få Nemo att sova lite innan vi ska iväg.

Inga kommentarer: