måndag, maj 24, 2010

Dagarna går så snabbt!

  • Jag och Nemo gick upp innan 7, åt frukost och lekte lite. Han blev trött rätt snabbt och somnade i vagnen lite efter 8.
  • Jag gjorde mig iordning och vid 9 mötte jag Jenny och vi gick till Kyrkis.
  • Vid 11.30 begav vi oss hem igen, Nemo somnade i vagnen, jag åt lunch, ringde den efterblivna Blocket-bruden några gånger och sen gick jag ut och fortsatte ta bort gräs och mossa från kullerstenarna.
  • Ringde efterblivna Blocket-bruden med jämna mellanrum, tog ut ett par pelargoner och planterade penséerna i marken där de får sitta tills de dör. Nemo vaknade så vi lekte utomhus ett tag och ringde efterblivna Blocket-bruden.
  • Vid 15 gick vi in och åt mellis och sen lekte vi och sjöng tills Nemo bajsade värsta bajsen som han sen smetade ut över hela benen.
  • När jag tagit rätt på det angenämna kalaset och kom ut i köket höll jag på att skita ner mig eftersom Jörgen stod i stora rummet och glodde.
  • Kalle kom strax därefter och jag gick och tränade Body Jam, kom hem lite efter 18, Kalle gjorde mat, vi spelade Skip-Bo och sen duchade jag en smutsig och trött bebis (Nemo).
  • Välling till Nemo i soffan, han somnade, jag la honom och nu sitter jag här och skriver en handlingslista tills imorgon och ringer efterblivna Blocket-bruden.
  • Klockan 22 ska jag se Roast på Berns och sen ska jag lägga mig.
Det var min dag exakt. Hur spännande?

1 kommentar:

Jenny Shima sa...

Det är ju lite så livet är just nu. Vi ägnade hela förmiddagen åt VC/BVC Linero/Ö Torn.

Eftermiddagen ägnades och lek och sporadisk sömn.