tisdag, maj 04, 2010

Minns ni Juristen? Jag minns henne, vagt. Vi har inte setts sen Nemos dop och jag har messat henne och skrivit på Fejjan att jag vill ses men det är mycket sällan jag fått svar. Förra veckan sa jag till på skarpen och då sa hon att vi kunde ses denna veckan. Jag sa att tisdag passade oss och skrev att hon var nu inbokad den dagen. Tror ni jag hört något? Tro ni hon stod och knackade på min dörr imorse? Nej, inte ett ljud, inte en skymt av henne. Nu sitter jag här och fäller stilla tårar och undrar vad jag har gjort för att hon inte vill veta av mig mer..

6 kommentarer:

Hili sa...

HAHAHAHAHAHAHA.. Du är så störd :)

Lilla Anna sa...

den där juristen verkar ganska taskig...

Anonym sa...

Vilken taskig kompis du har ;O))
fru Rönnerfors

Anna sa...

Det är ingen vän det.. Jag tycker hon borde få ett straff! Eller vad tycker ni?

Mirijam sa...

Ja, STRAFF! Jag älskar straff!

Juristen sa...

Passa er allihop! Ni vet inte vem ni bråkar med. Du e sååå duktig Linnet, all cred till dig. Jag läser faktiskt din blogg o såg att ni varit jättesjuka o fortfarande e. E det OK då att jag o min dotter inte kommer för att slippa bli sjuka...!?!?!? Jag svarar alltid på sms och dina andra sätt att ta kontakt, det tar bara lite tid ibland. Se till att bli friska istället så kan vi ses. PUSS