fredag, oktober 12, 2012

C/O Hannah och Amanda

Jag kom precis på att tidningen där mina suspensionbilder är med kommer ut när som helst, kanske imorgon? Är inte helt hundra men ni kan väl hålla utkik efter C/O Hannah och Amanda när ni är ute och flänger och hojta till om ni hittar det nya numret. Jag fick bilderna för flera veckor sen och de är AMAZING! Ljuset, stämningen, omgivningen, allt är så rätt och gör verkligen att bilderna ser fridfulla och vackra ut. Tycker jag, men smaken är ju som baken, i synnerhet när det kommer till suspension. Jag får ju inte visa bilderna innan tidningen kommit ut men ni kan få en liten sneak peak...


Jag ska visa er mina favoriter sen, tror jag ska förstora något foto och hänga på väggen för jag älskar verkligen de här bilderna.

1 kommentar:

Evelina sa...

Jaa! Det ska bli såå spännande. Smsa så fort du ser den. Kram!