fredag, augusti 10, 2012

Lyx

Igår åkte vi till sommarstugan för att Kalle skulle bygga klart en kompost han påbörjat. Han behövde hjälpa sin pappa tidigt idag också så han bestämde sig för att sova över där och det ville ju Nemo också göra och då föreslog Kalle att Leon kanske också ville stanna? Och så blev det så igår kväll körde jag hem själv och hade hela kvällen och natten för mig själv. LYX!! Tiden spenderades faktiskt vid datorn så jag kunde påbörja en fotobok om Leons första år. Jag gjorde en om Nemos och den blev så fin så jag ska göra en var varje år men det tar ju lite tid. Men igår började jag och fast ögonen sved av trötthet stannade jag uppe till ett bara för att. Nu har jag sovit åtta timmar i streck utan någon som stört mig och jag känner mig bakis! Så stört, bara för att jag var uppe länge och sov länge så ska jag straffas. Nu ska jag pallra mig upp och vara så rolig och städa! Lika bra innan de andra kommer hem igen så är det gjort.



Inga kommentarer: