torsdag, augusti 30, 2012

Back to reality

Idag åkte mina föräldrar hem. Lika tråkigt som alltid men vi har haft det mysigt när de har varit här. Lyx att få hjälp med barn, disk och dammsugning och som pricken över i så putsade mamma fönstrena och pappa har röjt i trädgården och gjort framsidan så fin. TUSEN TACK!!


Jag har städat och fixat här hemma i eftermiddag. Köksbordet blev så himla fint när det blev målat och nu MÅSTE vi byta golvet. Jag hatar den fula plastmattan vi har nu över allt annat och vill kräkas varje gång jag tittar på den. Men förhoppningsvis ska vi få tummarna ur och byta det nu i höst.

Nu sover alla barn, kaninerna är matade och jag har duschat. Jag har tänt en massa ljus och ska kolla ert par avsnitt av Parenthood innan det är dags att sova. Imorgon är det förskola för Nemo igen. Han har varit ledig sen veckan innan midsommar och jag misstänker att han inte är sjukt sugen på att komma tillbaka till vardagen...

1 kommentar:

Ninni sa...

Cedric studsade in på avdelningen som om han aldrig hade varit där ifrån :)

Och nu till den stora frågan, vad heter kaninen??