lördag, november 22, 2008

Showen igår var AMAZING!!! Det gick så bra, det blev så snyggt och allt bara klaffade. Jag kan inte beskriva med ord hur bra det kändes. Ola fotade med min kamera och jag fick massa snygga bilder. Och så lämnade jag mina fula raggsockor hemma, för att inte reta upp någon.





Jag bryr mig inte ett skit i hur galen folk tycker jag är. Det är en underbar och fantastisk känsla att hänga suspension och jag älskar att göra det. Det gör mig lycklig, glad och jag känner mig oslagbar.

7 kommentarer:

Anonym sa...

Himla kul att allt gick så bra! Var det mycket folk där? :)

Bara Lisa sa...

Jättefina bilder. Så som du kommer se ut på ditt framtida white wedding!

Mirijam sa...

Alltså, jag hoppas att du fattar att mina kommentarer inte är illa menade, utan mer skrivna i ren skräckschock!

Anonym sa...

Huvudsaken är att du gillar det, spelar roll vad andra tycker! Vad fin du var på första bilden. Jättehärligt smink!

Linnéa sa...

Linda: exakt så jag tänker, tack..:) och tack för komplimangen, jag blev faktiskt riktigt nöjd med sminket, men det var en jävla massa glitter och så lösögonfransar..:)

LolitaRegina sa...

SÅ himla läckra bilder, jag skulle också hänga om jag bara vågade.. :)
och fan, vad snygg du är på första bilden!!!

Manu sa...

skit för fan i vad andra tycker.folk är så jävla patetiska.
jag tycker att det är coolt som fan