fredag, november 07, 2008

Fredag igen då! Idag ställde jag inte klockan utan sov ut och blev lite förvånad när jag vaknade 10.30 imorse. Inte så ofta jag sover så länge "bara så där". Nu ska jag ta en dusch, tvätta håret, plocka ögonbrynen, färga dem och sen göra ansiktsmask. Ska nig slå till och raka benen också för det var inte igår.

Ikväll ska jag och Kalle till lund och äta tapas och det ska bli så mysigt! Sen blir det mys här hemma med lite OZ och Vänner för ovanlighetes skull. Vilka tråkmånsar vi har blivit! Men jag trivs så fantastiskt, otroligt bra i mitt underbara hus så jag vill aldrig härifrån. Varje dag går jag en runda och tittar på huset och tänker på hur mycket jag älskar det och hur tacksam jag är för att jag bor här. Att städa, tvätta och göra annat vardagstråk är ett rent nöje här om man jämför med att göra det i lägenheten.

Förresten, jag är ju inte överdrivet intresserad av politik men det finns en sak som jag verkligen undrar över nu när Obama vunnit presidentvalet i USA:

Vad kommer kortspelet Neger och president heta nu???

1 kommentar:

Anonym sa...

haha, vi får spåna på ett nytt namn :)