måndag, februari 11, 2008


+ 0,2 kg idag. Jävligt surt, men det beror nog på att jag fick fontänmensen from hell igår och är supersvullen. Hade sån mensvärk igår att det kändes som hela livmodern skulle pressas ut och att underkroppen skulle gå sönder. Så jävla lovely alltså.

Idag ska jag plugga. Så satans roligt. Måste få klart det andra fallet så jag slipper det resten av veckan.
Måste göra en to do-lista för veckan också så jag får mina måsten gjort. Annars kommer jag på det helt plötsligt och får små hjärtattacker. Och så måste jag självklart piska på Kalle litegrann, han är ju inte självgående direkt. Tur han är söt.

Inatt drömde jag att Lillan var sjuk. Hon blev precis som Lilith och kunde inte stå eller gå. Usch vad hemskt det vare. Men konstigt nog så var Lilith tillbaks och frisk igen. Lilla plutten..

<--- Vilken liten gris. Första dagarna efter att jag fått hem henne. Hon var så sjukt söt. Kaniner är det bästa som finns.

1 kommentar:

LolitaRegina sa...

åh, den där mensvärken from hell känner jag igen.. ska ha skiten imorgon, och känner redan hur livmodern sprängvärker.. :/ fy fan.