onsdag, november 27, 2013

MammaBoosten

Igår tävlade jag inne hos Fnulan om biljetter till MammaBoosten ikväll och JAG VANN!!! Fatta vilken tur jag har med alla dessa vinster!



Det blir skratt och igenkänning när en av våra 4goodfavoriter, sköna Hanna Hedlund sjunger och skådespelar ur sin succéshow Det är jag som är mamman! (är jag en MILF nu… eller?). Möt Martina Haag - fyrbarnsmamman som inspirerar dig till våga lite mer, hitta dina drivkrafter och att ge dig modet att göra verklighet av dina drömmar! Och så vill vi peppa dig till mer feelgood och fler stordåd av Mr Powerbooster himself – en av Sveriges populäraste coacher Michael Södermalm! Vi har laddat upp med allt för att ge dig en riktig helkväll; underhållning, välfyllda goodiebags, porlande bubbel i pausen och utlottningar!

Jag vann ju en biljett till ett 4good-event hos Suzan för lite mer än ett år sen och då var Martina Haag också där och jag ÄLSKAR Martina Haag! Hoppas hoppas på att få träffa henne ikväll igen, stamma fram: Du är min idol och sen få ta en bild med henne där jag ser helknäpp ut.

Åh vad kul det ska bli!


Martina signerade min bok: Till Linnea - du är mitt favoritfans! Och ser ni? Hon håller om mig! Och nej, jag tror INTE hon skriver och gör så till alla.

2 kommentarer:

Charlotta Sofia springer o trimmar sa...

Grattis!
Älskar, ÄLSKAR också Martina Haag! Lyllos dej.
Hennes "heja, heja" -bok var verkligen sista spiken i kistan för att jag skulle börja springa.

Linnéa sa...

Charlottasofia: ja den är riktigt rolig! Man känner igen sig. :)