fredag, maj 10, 2013

Tro det eller ej!

Leon sov hela natten i sin säng! Unbelieveble! Vid fyra hörde jag honom lite så jag gick ner och då satt han i sängen så jag gav honom nappen och då la han sig ner och somnade om. Jag hoppas verkligen att det här inte var en once in a lifetime händelse utan att vi får många repriser framöver.

Idag har jag och Nemo varit ute och åkt lite. Vi var till en hård utanför Vellinge och tittade på kaniner och fick faktiskt med oss en hem.


Lilla Polly, en dvärgvädurshona som är en duktig hoppkanin. Hon har tävlat en del och jag tänkte bygga lite hinder och testa hoppa med henne.


När vi kom hem har vi fixat på Nemos rum. Satt in en bokhylla som ska målas, möblerat om och satt upp en hylla och det blev jättebra. Nu är det Leons rum som ska fixas men vi tar det lite efterhand. Tapeter, nya möbler, lampor, tavlor..

Nu sitter jag ute och dricker ett glas vin och hör hästarna frusta i hagen vid tomten. Livet på en pinne!



2 kommentarer:

äppelblomman sa...

Så underbart skönt det både låter och ser ut!!! Såååå söt kanin!❤
Kram K

Jöns Marie sa...

Vilken söt kanin! Låter som att ni har haft en mysig dag.