onsdag, maj 08, 2013

Sista träningspasset..

.. innan Lundaloppet på lördag! Ett helt nytt lopp för mig så jag har ingen aning om hur banan ser ut men jag hoppas den är hyfsat platt. Mitt pb på milen är 55.14 men jag vågar nog inte hoppas på en bättre tid än så. Men jag borde klara det på under en timme, 55-60 minuter hamnar jag nog på.

Idag stod intervaller på schemat, samma upplägg som sist plus en backe. Uppvärmning ca 2,5 kilometer, stretch, 10 backar, gåvila 1-2 minuter, 7 backar, nerjogg och slutspurt.

Och varmt och kvavt är det! Enligt vädret skulle det vara 12-16 grader idag men som vanligt stämmer det inte. Hoppas det blir lite svalare på lördag!


Premiärspring i Zombiekiller-linnet!

1 kommentar:

äppelblomman sa...

Återigen, du är såååå grym!!!! Under en timme kommer du att fixa detta galant på! Intervaller måste jag oxå ge mej på nuuuuu!
Kraaaaam K