fredag, april 26, 2013

Klart jag tog mig ut!

Mitt psyke hade nog inte klarat att skita i träningen idag eftersom jag hade planerat att träna och varken har ont i ben eller hals. Och jag vill ju springa, det är ju så roligt!

Och när det går bra är det ännu roligare, som idag. Jag sprang milen på min snabbaste träningstid, en timme och fyrtio sekunder. Jag tror mitt personbästa på milen här hemma med backar och skog var en timme och två minuter förut. Så jag är mer än nöjd med dagens pass och hoppas kunna få till en bra tid på Lundaloppet som är om lite drygt två veckor. Jag vet inte alls hur den banan är men förhoppningsvis inte så backig som det är här.


Nu: En dusch, nåt att äta, betala räkningar och måla väggarna i rummet på ovanvåningen innan barnen ska hämtas klockan två! Jalla jalla!