lördag, maj 19, 2012

Välkommen hem-överraskning!

Tidigare i veckan ringde Kalle och sa att han hade en överraskning till mig! Ååå jag har varit så nyfiken! Har han byggt något? Målat? Köpt en fin present? Ben&Jerrys-glass?  När han hämtade oss idag började jag tjata om överraskningen men jag fick snällt vänta tills vi kom hem. Vi satt i köket och han sa att han skulle gå och hämta den och så sa han: - Om du inte tycker om den så får du skylla på Jörgen! - Eeeehhhh okej?? Och så kom han tillbaka, utan skjorta, och då ser jag att Jörgen tatuerat in Linnea på bröstet. Alltså, jag dog lite. Det trodde jag verkligen ALDRIG men det var sjukt gulligt gjort. Men tyvärr måste jag säga att jag nog inte tycker att Jörgen ska sadla om till tatuerare... Eller något där man måste kunna stava till namn. - För 50 kronor fick jag låna kalles iPhone i fem minuter.  

5 kommentarer:

Jöns Marie sa...

Var är bilden?

Evelina sa...

Bild, bild, bild!!!!!

äppelblomman sa...

Ha ha bild nuuuu!!!;)

Juristen sa...

Waow Kalle!!!! Men var e förlovningsringen?!??

Unknown sa...

Vilken kille! Vill oxå se bild =)