torsdag, februari 09, 2012

Envis som synden

Eftersom jag lägger mig alldeles för sent, väcks hundra gånger varje natt och lär gå upp tidigt varje morgon så har jag varit dödens dödstrött idag. Men jag tog mig i kragen och stack ut på en löprunda ändå, och idag sprang jag hela vägen! Hejja mig! I 30 minuter kutade jag och rundan slutade på 4,39 kilometer. Inte så dåligt va? Men fan vad trött jag var på slutet och jag insåg att det är inte flåset jag faller på utan benstyrkan. Hade jag haft starkare benmuskler hade jag inte blivit lika trött, men det blir väl också bättre. Jag ville stanna så många gånger men jag är rätt så envis av mig och ger inte upp i första taget.


Jag hoppas kunna klämma in ett träningspass i helgen också och det borde funka då vi inte har några direkta planer.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Heja heja Linnéa!!!
Mercedes.

Emma sa...

Duktig du är! Önskar att man hade lite av ditt "jävlar anamma".

äppelblomman sa...

Fy fasen va grym du är!!! Hejja hejja!!!
Kram K