torsdag, december 15, 2011

Jullunch

Nu börjar jag bli trött. Leon tyckte att halv sex var en bra tid att bajsa och sen inte somna om. Jag kände mig ändå rätt pigg eftersom jag la mig tidigt igår men nu börjar ögonlocken bli tunga.

Idag ska jag och Leon bege oss till Lund. Jag ska fixa de sista julklapparna och sen gå på jullunch med jobbet. Jag är jättenöjd med mina julklappar i år. Inget är köpt "bara för att" utan det är saker jag tror alla kommer bli väldigt glada för.

Jag ska se om jag kan hitta en väst till Nemo också. Han har fina byxor och skjorta men en väst skulle bli snyggt till jul och nyår.

Förresten, nu har de flesta fått årets julkort så jag kan visa upp dem här:


Jag gjorde två olika kort på matt återvunnet papper. Det var inte lätt att få en bra bild på Nemo och Leon samtidigt. Nemo ville absolut inte hålla lillebror eller ens sitta vid honom utan surade mest. Men bilden blev rätt charmig ändå.

2 kommentarer:

Lilla Anna sa...

Bland de finaste julkort jag sett!!!!

Linnéa sa...

Ååå tack vad kul att du tyckte det var så fint!