onsdag, mars 09, 2011

Vecka 22

Idag gick jag in i vecka 22. Jag har inte alls lika ont som jag hade med Nemo och jag hoppas det fortsätter så. Då fick jag så ont i revbenen och blev tillslut sjukskriven. Nu får jag ont i ischiasnerven ibland om jag suttit eller legat konstigt men det är oftast på kvällen och går över efter en natts sömn. Men får jag ont så kan jag knappt gå så jag håller tummarna för att det inte blir värre. Jag vill jobba maj ut och ska söka havandeskapspenning från den 27:e.

Jag känner Hästen varje dag, han är pigg och bökar runt och det är en härlig känsla. Men det känns fortfarande sjukt och overkligt, en till bebis liksom! Kan man ha sån tur?

- bloggar från MIN iphone.

1 kommentar:

maga sa...

Hej,
är tillbaks i bloggvärlden och titta :D en storgrattis för den nya bebisen !!!

kram!