fredag, augusti 21, 2009

Idag har jag och Nemo besökt Malmöfestivalen tillsammans med mina föräldrar! Det var lite läskigt men gick hur bra som helst. Nemo stördes inte av varken matos, hög musik eller en massa folk utan sov som en liten ängel i vagnen. Lite innan vi skulle åka hem vaknade han och grinade lite av hunger och då satt vi oss på en bänk och så fick han ersättning som han klunkade i sig. Jag valde att inte amma där eftersom vi satt på en bänk utmed gatan där alla stånd var och alla verkligen gick och glodde på oss. Men så är det väl när man har världens sötaste bebis, alla vill se.

Tyvärr var festivalen riktigt dålig i år. Konstigt utspridd och inte alls mycket kul grejer. Jag köpte lite rökelser och mamma köpte en fin stickad tröja till Nemo och lite smycken. Men vi åt gott, langos och churros.

Nu ska jag vila lite och ikväll blir det fredagsmys med varma mackor och kanske nåt kul på tv. Men antagligen blir det friidrott om min pappa får välja.

2 kommentarer:

Lina sa...

låter ju som en jättemysig dag :) Vad skönt att allt känns så bra med vagn och allt nu!

MiaMaria sa...

Ni är så modiga!! Synd bara att inte festivalen var mer givande.