lördag, december 15, 2007


Nyss uppkommen från ett skönt bad med skum, glitterbadbomb, tända ljus och afrikansk musik i bakgrunden. Nu ska jag byta musik till DOKTOR KOSMOS och göra mig festlig för kvällen.
Doktor Kosmos är den överlägset bästa peppningsmusiken när man ska på fest. Jag blir skitglad av musiken och skriker med i de roliga texterna som är allt annat än politiskt korrekta.
19.30 ska jag möta Helena vid St.Knuts torg och vi ska cykla till hennes kompisar som bor vid Davidshall där vi ska dricka lite vin och bli serverade middag.
Kul att träffa lite nytt folk och festa med dem. Superkul att gå ut och dansa med Helena också, vi ska på Wonk efter middagen.
Det är bra att festa med nya människor eftersom jag inte dricker hejdlöst då utan har lite mer kontroll på mig själv.
That's good. Imorgon vill jag inte vara för bakis för då ska grannarna spela julklappsleken hos Corre!
-----------------------------------------------------
Jag gick på teatern och såg en pjäs
Värdelös pjäs
I pjäsen var det en massa skådisar
Värdelösa
De trodde de var viktiga
Men det var de inte
De var bara töntiga
Sämst i världen
Seriöst är värdelöst,
seriöst är värdelöst
Seriöst är värdelöst,
seriöst är värdelöst
Jag gick på en utställning och såg en tavla
Ful som fan
Där stod två snubbar och prata'
Om den fula tavlan
De tyckte den var intressant
Spännande linjer
Men då fick de stryk av mig
Hahahaha
Seriöst är värdelöst,
seriöst är värdelöst
Seriöst är värdelöst,
seriöst är värdelöst
En kille med brillor sa till mig
All konst är reklam för borgligheten
Jag sa, visserligen har du rätt,
Men jag undrar
Vilken fin skola har du gått i
För att lära dig så fina citat?
Sen slog jag ihjäl honom
Han var värdelös
Seriöst är värdelöst,
seriöst är värdelöst
Seriöst är värdelöst,
seriöst är värdelöst
-------------------------------------------------
GAH vad ska jag ha på mig???????

1 kommentar:

LolitaRegina sa...

shit, vilken bild!! SÅ vacker!! älskar svartvita bilder, de är överlägset snyggast.
och ja, doktor kosmos rockar! :)