lördag, september 29, 2007

Hahahahahhahhaha!!!

Jag har klippt mig i en så jävla ful frisyr. Ni skulle dö om ni fick se mig ostylad. Krullig och töntfrilla, herregud, vad har jag gjort???
Det blir nog fint när jag fått fixa till mitt afro, det var ju anledningen till att jag klippte den här frisyren.
Jag klippte tom luggen så nu krullar den sig i pannan. Hur snyggt???

När jag kom ut från edmond igår så kom Kalle och mötte mig. Han frågade mig vart min telefon var och jag kände efter i väskan. Borta!
Då berättade Kalle att min mamma ringt honom efter att hon fått ett telefonsamtal från Bagericaféet där de hade hittat min mobil. Varför hade jag lämnat den där kan man ju undra?
Jag gick tillbaks, skämdes och hämtade min telefon. sen ringde jag mamma och berättade om bilden som kommer upp i min mobil när man ringer henne. En riktigt pinsam bild, haha!
Sen berättade hon att när hon såg att det ringde från min mobil hade hon tänkt vara lite rolig så hon ropade: HEJ LINNÈA THE GREAT! när hon svarade. Hahaha, undrar vad de på Bagericaféet tänkte då...

Inga kommentarer: