fredag, september 28, 2007

Finally fredag!

Jag älskar fredagar, speciellt lediga fredagar. Och när Kalle också är ledig är det ännu bättre.
Han kom hem igår kväll och vi började titta på Prison Break säsong 2 eftersom han inte sett den. Spännande fast man vet hur det går.

Idag sov vi länge, och sen vi gick upp har vi lyssnat på Aerosmith och städat. Jag är klar med mitt och är hungrig. Ska bara vänta in Kalle sen blir det frulle.

Kl 16 ska jag fika med Maggi och Lisa och 17.30 ska jag klippa mig. Lovely. Måste få bort lite fram i håret, klippa upp det lite mer.

Imorgon är det tjejmiddag hos Ida, men innan dess ska jag gå på Tattoomässan en sväng och se om den är något att hänga i julgranen.

1 kommentar:

MiaMaria sa...

Åhh e det tattoomässa redan denna helgen, trodde inte den brukade vara förrens i november.. skumt.. undra om jag hinner dit..

Hoppas att ni får en mysig helg!