söndag, februari 18, 2007

Sänks Elin!

Elins födelsedagsfest igår var riktigt rolig och jag kom hem kl 6 imorse.
Jag kände mig väldigt fin i min nya, vita klänning och jag var duktig och drack endast mitt vin som jag hade med mig och sen kolsyrat vatten.

Maten var skitgod! Wok som vi åt med pinnar. Jag har aldrig gjort det innan men det gick över förväntan och jag fick i mig två portioner. Jag drog nog över lite på kalorierna igår men det känns inte så farligt. Jag hade många till godo och jag motstod bullarna, kakorna och det absolut svåraste: browniesarna! Tjocka och riktigt chokladiga, smakade bara ett litet hörn. Sen åt jag typ en näve cashewnötter och några salta pinnar så det känns inte som jag syndat alltför mycket.
Vi dansade och sjöng sing-star hela natten, och det var så roligt..:) Tom Kalle sjöng, två gånger! Det trodde jag faktiskt aldrig han skulle göra, men han var så duktig så..



Kl 6 imorse, nyss hemkommen..
------------------------------------------
Idag har jag varit trött, men gick ut på en promenad till "loppisen" på Möllan och köpte anti-rynk kräm eftersom jag kände mig så sliten.
Hyrde även You, me and Dupree och köpte Carte d'or-glass som vi ska smaska i oss ikväll!
Imorgon kommer vårt nya kylskåp, äntligen, och så ska jag plugga..

10 kommentarer:

Anonym sa...

oooh du är ju superfin, och vilken klänning!! man ser verkligen också att du har gått ner, u go girl!!

Anonym sa...

Du är jättefin i klänningen! Och Singstar är verkligen skitkul :D

Anonym sa...

hmmm vad ska du med antirynk kräm till?

Anonym sa...

Härliga bilder! Du passar verkligen i vitt :) Jag har inte haft vitt på mig sedan studenten i juni, men i sommar ska det bli en massa härliga ljusa färger :D

Linnéa sa...

lotta: tack så mycket, klänningen trivdes jag verklien i, från hm..:) kul att det börjar synas att jag gått ner, vilken pepp!

kyrin: tack så jättemycket..:) midag är rösten lite hes efter allt sjungande..:)

eve: idag när jag gått upp hade jag rynkor under ögonen för jag var så trött..:)

dessi: jag har inte helelr haft vitt sen studenten men så hade jag nåt vitt på mig och kalle tyckte jag passade bra i det och nu när jag ser bilderna så tycker jag själv att det passar mig faktiskt..:) vitt är det nya svart..;)
längtar till sommaren, då kommer vi ju va smala och snygga oxå! :)

Anonym sa...

jag tycker att du ser jättesöt ut i det "nya" håret!!!
nu ska jag anmäla mig i VK :) kan du så kan jag med, hihi. tack för all peppning i dina inlägg!

Linnéa sa...

moni: tack så mycket..:) det känns bra oxå.
vad kul med VK, det kommer gå skitbra, för mg har det varit över förväntn ingarna. vad kommer du heta där?

Anonym sa...

monilein :)
suttit och fipplat med dagens kalorier och försökt lära mig sidan nu i en evighet så jag inte kommit mig för att plugga. tänkte äta "som vanligt" idag för att se hur mkt jag egentligen äter och kom upp i 41 kalorier för mycket. oh nej, jag måste nog ta ett par varv i trappuppgången ;)

Linnéa sa...

moni: haha det är bra, det är rätt intressant att se vad det är i det man stoppar i sig egentligen. då är det lättare att tänka till innan..:)

Anonym sa...

Wow! va fin du är!!!!