söndag, februari 04, 2007

Hej.

Festen igår var verkligen rolig. Jag kände mig fin i mitt smink och hade lockat håret jättemycket.
Vi åt god mexikansk buffé och drack vin och sen tog vi en taxi till Wonk och dansade och sjöng kareoke.
Lite ångest idag för jag drog över min kalorigräns med ca 80 kcal. Jag ångrar idag att jag drack den halva ölen inne på Wonk som jag inte bestämt mig för innan. Jag var törstig och dum som inte tog vatten. Skit. Jaja, jag får hoppas det inte gör alltför mycket inför min vägning på måndag.

Det som är bra med VK och kaloriräknande för mig är att jag måste hålla koll på det jag dricker. Jag kan inte hälla i mig allt jag ser och bli dretfull.
Nu har jag en mängd jag måste hålla mig till och så blir jag lagom full. Perfekt.

Idag kl 17 ska vi på kalas till min farbror och kusin som fyllt år. Jag har inte köpt nån present så jag får bege mig ner till stan snart tror jag.
Får se vad jag kan äta på kalaset eftersom det enda jag fick som svar när jag frågade vad vi skulle äta var att det var massor med grädde och smör. Så bra.

Nu ska jag äta lite pastagratäng och göra mig iordning..
Bilder kommer sen!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Ska bli spännande med bilder :D

mimmi sa...

Tror verkligen inte det gör något med ölen! Ska bli kul att se bilder sen:)

Linnéa sa...

raur: de är på väg nu..:)

mimmi: nej jag tror inte heller det egentligen, men jag är lite kontrollfreak så det stör mig...