onsdag, juli 02, 2014

I MÅL!!

I förmiddags släpade jag mig runt de sista 11 kilometrarna av Mirijams utmaning, att springa ett Vasalopp under tiden jag varit i Dalarna. Kroppen har känts väldigt stark och pigg fram till idag då det var som att den visste att det var sista dagen. Fastän jag hade Annie med mig så var det sjuuuukt jobbigt och jääääkligt segt och min vänstra höft var stel redan från början. Ja ni hör ju. Men jag tog mig runt eftersom jag absolut inte kan banga på en utmaning, speciellt inte nu på slutspurten. 

Nu är benen stela och höften öm men jag är jäkligt nöjd, så här mycket har jag aldrig sprungit på två veckor. Imorgon blir en rejäl vilodag då vi åker hem och det blir ganska många timmar i bilen.

Jag fick till och med ett pris, en dalahäst!

5 kommentarer:

äppelblomman sa...

Wow wow wow!! Jag visste att du va grym, men detta slår allt! Shit va bra du är!
Och din kropp! Fatta vad den har förändrats! Sååå fin är du! (Och JA det var du innan oxå!!) Men du har verkligen fått en löparkropp!! Grymma ben!
Kraam K

Ninni sa...

Imponerande!!

Mirijam sa...

Du är fan bäst, är sjukt imponerad!

Unknown sa...

Shit, så bra jobbat!!
Härligt!

Linnéa sa...

Tack hörni, ni är världens bästa!!!!