tisdag, mars 04, 2014

Psykiskt utmattad

Hmmm jag var visst lite irriterad innan trots bra spring. Annars brukar ju det vara lösningen på all irritation (nästan). Men jag gissar att det har att göra med att jag börjar jobba igen imorgon efter att ha varit ledig i nästan en vecka. Det är jobbigt på jobbet just nu, jobbigt psykiskt. Jag jobbar som mest tre dagar i rad (långa dagar på minst 11 timmar) och just nu är situationen sådan att min energi slukas och hjärnan kokar. Det är svinjobbigt och har varit så ett tag och jag blir mer och mer psykiskt utmattad. Jag har alltid varit bra på att lämna jobbet på jobbet men nu börjar det påverka mitt privatliv.

Jag har dock tagit tag i det och fått jättebra stöd från både kollegor, chefer och andra inblandade och det är jätteskönt. Förhoppningsvis kan det vända och bli bättre igen.

Jag har precis sett det senaste Walking Dead och ska kolla om något nytt av American Horror Story eller GIRLS kommit, annars går jag och lägger mig.


Så här blev det förresten med nya tv'n och nya väggen, vi är sjukt nöjda!

1 kommentar:

Amanda, Ida, Erik, Noa & Nina och Magnus sa...

När jag började gå hos kiropraktikern så hade de som entrévägg använt virke och det var så snyggt. Tycker jag fortfarande. Att se er ha lite av den stilen är härligt! Snyggt gjort!