torsdag, mars 14, 2013

Dag 4

Jag kände direkt när jag gav mig ut på dagens löptur att vänster ben gjorde ont. Jag fick väldigt ont efter Tabata-övningarna i tisdags och egentligen borde jag väl inte sprungit idag men jag vill ju så gärna. Jag ignorerade smärtan och sprang till en typ fotbollsplan och körde intervaller runt den, spurta, jogga, spurta, jogga... Efter det var det ju kört, jag fick jätteont, joggade lugnt hemåt men i skogen var det så halt att jag fick gå och då kände jag verkligen hur ont jag hade. Jävla helvetes skit. finns det verkligen ingenting man kan göra mot onda benhinnor, förutom vila? Varför kan man inte bara få vara frisk och skadefri och kunna springa så mycket man vill??



2 kommentarer:

erikapik sa...

Ja det är väl vila som gäller.. Men också den där ormsalvan jag har köpt som du undrade om! Den finns på Ica tex, säkert i de flesta välsorterade butikerna, kostade 89 kr där jag köpte den. Funkar som ett linement. Massera in det typ på morgon och kväll och testa, på mig funkar det svinbra!

Maja sa...

Tigerbalsam? :)